2013? SPM? life success?



tutap. tutap. tutap. dah nak masuk 2013. ayoo.. cepatnya masa berlalu. apa-apa pun goodluck kat batch 97 yang nak amik result PMR next week. semuga dapat keputusan yang cemerlang. amin..
okay. sekarang ni yang paling ditakuti oleh aku adalah. cehh.. ayat skema plak XD lupakan. lupakan.
next year aku nak kena amik SPM. kalau tak amik tak boleh ke? macam susah je bunyi nya tu. apatah lagi soalan-soalan nya. lagi satu nak complain sikit nih. yelah. kita kan dah masuk 2013.. dewan peperiksaan tu taknak di upgrade kan ke? kot nya la nak letak penghawa dingin. ecehh :p tapi alhamdullillah.. bersyukur ada tempat nak jawab periksa. daripada takde langsung.. kan susah tu.. yelah.. sejak-sejak banjir ni. kesian kat mangsa keadaan (Eh. lari topik pulak)




sejak-sejak ni masalah sentiasa mengundang. entah siapa yang jemput dia pun aku tak tahu. nak kata aku buat kenduri kahwin takde pulak. tapi setiap masa pulak dia tu datang. sedih.. sedih.. haha
insyaallah.. naik sekolah ni je mungkin aku akan jadi pendiam sikit (konon je tu). yelah balik sorang-sorang, rehat pun sorang-sorang. mana tak nya, aku ni kan "jahat" sikit. hahaha. disebabkan 'gadis melayu terakhir' tu hidup aku ada gempar bumi je sentiasa. nasib baik tak runtuh rumah-rumah kat kawasan perumahan aku ni. kalau tak bawah jambatan laa jawabnya aku tumpang tidur. hehe

actually, aku nak berterus-terang ni. aku ni tak minat pun nak dengar cerita dia, sebab bila aku cerita.. dia malas nak dengar. pedih kan?? then, dia suka cakap adik dia itu la ini la comel la.. hurmmmm (krik. krik. krik) aku pun ada adik juga. adik aku lagi comel. hahhaa. whatever. dia sorang je ada family, orang lain takde. sorry for saying. *muka cute* *penampar sampai*

ish.. tak elok mengata dia. istighfar dulu..
tapi bak kata cikgu Azira.. ini bukan mengata tapi cerita kebenaran. takpe kan rasa nya.. alahai. bukan selalu mengata dia pun. haha. maaf. maaf.

*tutup cerita*




lepas habis SPM aku nak buat apa ek?
kalau nak kata kerja ayah tak bagi.. nak amik lesen kereta pula, bila masa nak belajar bawa kereta? siapa nak ajar? takpe. pape pun. yang penting result SPM tu biar gempak sikit. baru la orang tak pandang serong kat kita. kan. kan. :)

pada tahun 2013 ni.. aku yang bernama SITI ZULIANA akan menjadi seorang pelajar senior di sekolah menengah dan bukan budak sekolah tadika lagi dan juga bukan budak nakal yang suka menjemput kemalasan pergi kenduri doa selamat. HAAA.. terasa macam hebat pulak. hoho. ok. ok.

(aku tengah tulis blog ni.. si cleaner india tu boleh pulak bukak lagu 'dia' pagi-pagi buta macam ni. pastu si couple boleh pulak buat drama depan rumah aku ni. aduh.. pening.. kalau hindustan takpe lah jugak. ada la sikit-sikit aku faham. haha.)

dengan ucapan bismillahirrahmanirrahim.. insyaallah kalau ada masa aku akan update blog lagi.
Assalamualaikum :)


Thank You !!